fredag 23 november 2012

Snöcola...

Vi fredagsmyser som vanligt...det måste vara fler fredagar i veckan...eller går det verkligen så här fort...?!
Vi vuxna lyxade till med plankstek...barnen fick sin favoritmat, pasta å korv...
Sen fram med snacks och julmust. Eller snöcola som Ellen döpt om det till... Hur gulligt är inte de då? Snöcola...liksom... :-) Helt ologiskt är det ju inte, innehållet ser ut som cola och på etiketten är det snö...
Fredag ja...och till och med jag sjunker längre å längre ner i soffan... Det gäller att maniskt stoppa något i munnen hela tiden för att hålla sig vaken...
Kanske man skulle ta å städa toaletterna istället... Ja så får det bli. Städa så jag inte somnar. Dessutom blev det ensamt i soffan. Lillpigan sussar gott sedan en timme och killarna sitter vid datorn å ser på match...
Sen ska jag ladda inför morgondagen, jihooo!! :-)





2 kommentarer:

  1. Haha! Snöcola - perfekt namn!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress.

    Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

    (Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

    Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

    Ha det fint! :)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥