söndag 13 november 2011

Feg.

Känner mig lite feg just nu. Vet inte riktigt vad jag ska klämma till med för inlägg. Vet inte på vilket ben jag ska stå. Känner mig otydlig. Här på bloggen alltså. I verkliga livet känner jag mig hur tydlig som helst.
Vi har haft en bra dag. Paket på säng till den icke-uppskattande-kaffeochmacka-på-sängen-pappan. Nej för det är alldeles för krångligt och smuligt. (sist jag fick något på säng, tror det var morsdag för något år sedan, var det en skål med glass, typ klockan sju på morgonen. Har efter det sagt att det går bra utan fika på säng.) Sedan bjöd min pappa på lunch. (gött å slippa allt detta fikande som det annars lätt blir på farsdag..) God kycklingsallad! =) En promenad hem med vagnen så lillstumpan fick sin middagslur, frisk luft och motion, kan det bli bättre?! En god stek till middag och besök av barnens farmor och farfar. Så alla "pappor" prickade vi av på samma dag, bra gjort för att vara oss.

Gårdagen var lika trevlig som det brukar vara när vi ses för lite pyssel och fnitter... Nilla hade gjort suuuupersmarrig middag med massa pasta, räkor, vitlök, grädde, parmesan mm mm. Och efter det två(!) toppen desserter, tack än en gång för det!!! =)



Skrattade gott hela kvällen...men har tystnadsplikt så inget av det delar jag med mig här.... ;-) =) =) Den ooootroligt roliga och snygga Jenny slängde med mobilen som värsta paparazzin och vi alla hamnade på fb. Snodde denna bild av henne därifrån. Bakom den feta handen är nämligen jag. =)

1 kommentar:

  1. Hehe!! Ja, handen blev verkligen att se enorm ut på det där kortet......

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥