lördag 12 november 2011

Försöker förstå andras kartor över världen...

Försöker verkligen... Mest hela tiden... Försöker och försöker, lära mig att min väg är inte alltid den bästa... Man hittar troligtvis fram efter andras kartor också... MEN... Det ÄR svårt... Svårt eftersom en del inte vill dela med sig av sin karta... Svårt eftersom jag har väldigt svårt att förstå att andras kartor kan vara bättre än min... Min karta som oftast är den kortaste vägen... Även om det ofta stöter på problem efter vägen... Problem som ofta går att lösa... Problem som kanske inte går att lösa har jag väldigt lätt att köra över... Det kanske svider en stund men det går över... Hur som helst jag FÖRSÖKER testa nya kartor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥