onsdag 30 november 2011

Har fått frågan idag IGEN...

Jo men visst. Det är juh verkligen superkul...!
Eller?? Nej, just det.
Det är inte speciellt kul att på tre månader fått frågan TRE(!!!) gånger om jag väntar barn??!
Så för att inte ni mina kära läsare ska få för er att fråga samma sak så slänger jag in en bild på hur jag ser ut när jag väntar barn:

Så ha denna bild i minnet när du ser mig nästa gång.
Jag väntar inte barn. Jag är bara FET!
Vi har fått två underbara barn och jag är världens lyckligaste men några fler barn i denna familj blir det inte.
Så nu till det väsentliga, jag måste lägga mig i hård träning och tänka mer på vad jag äter för detta går inte. Lika pinsamt varje gång någon frågar...!
(Ååå, kolla in de svullna fötterna på bilden!)

4 kommentarer:

  1. Men folk är ju dumma i huvudet. Du ser säkert inte ett dugg gravid ut.

    SvaraRadera
  2. Va faaaaan va irriterande att få den frågan:( har oxå fått den massor av gånger o varje gång blir jag lika ledsen... Du ser väl för sjutton inte gravid ut!! Alla ser vi pika ut i kroppen i tur är väl det!
    Puss på dej min fina vän

    SvaraRadera
  3. Du är alltid världens vackraste Marie!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. För det första: man kommenterar inte sånt förrän man är helt säker. Och för det andra så är du vacker som en fin höstdag oavsett vikten!
    Kramar från moster H!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥