söndag 20 november 2011

Lussebullar!! och astma igen....

Idag har Magnus jobbat så vi passade på att ringa hit mormor. Lussebulls-bak stod på schemat!

 

Koncentrerade barn bakar...


Lite spex för kameran, står lillstumpan alltid för. =)


Och oj oj oj vad hon gillade att baka!! Här kommer jag få mycke hjälp i framtiden känner jag...


...är det inte städ-frisyr så är det bak-frisyr... =)


Axel gjorde snabbt sin plåt klart, han hade annat att fixa med...
Jo visst, bakning är väl kul en stund men inte en timme som Ellen höll ut.


Väntar på att de fina bullarna ska bli klara. ♥ 


Mmmm, sååå gott!! ♥


Mycket uträttat idag. Fixat fram endel stjärnor redan... Städat... Strykt... Börjat packa övernattningsväska eftersom jag ska till huvudstan en sväng under veckan... Handlat... Pysslat födelsedagskort... Varit på barnkalas med Axel... Kollat, kollat och kollat Axel då det piper i rören igen... Maximal medicinering och det märks att andningen tar på krafterna... Lite bättre nu på kvällskvisten men oron finns där vill jag lova...

Lider med min lille älskling...fast han säger att det är bara "lite jobbigt"...♥

3 kommentarer:

  1. Hei på deg :) da fant jeg veien til din blogg og du fikk en ny følger..håper du vil ta turen til min blogg og følge meg på veien også ;)

    Så flott dere har det, og det er så koselig å kose seg med aktiviteter sammen med barna sine :) Ønsker dere alle en flott uke.
    Hilsen kommer fra Ann-Christin i Norge :)

    SvaraRadera
  2. Bästa barnen!!! Gammelmormor trycker nog på gilla knappen då hon ser Ellens förkläde som hon sydde för ca 30 år sedan...

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥