onsdag 5 september 2012

Klagan..å ja...

Jösses alltså... Är såååå vansinnigt trött! Borde alltså sova denna tidpunkt men håller på att varva ner... Timmarna går alldeles för fort, hinner inget varken här eller där...! Att blogga kommer inte direkt i prio ett, tyvärr... Men om ni skickar en förfrågan på instagram kanske ni får följa mig där...;-)
Efter fyra dagars "ledighet" jobbade jag idag heldag. Har haft måndagskänsla hela dagen, jag som sällan har måndagskänsla nu förtiden... Troligtvis beror det på förkylningen som fortfarande ligger kvar i kroppen. Jäkla skit, jag vill träna och må bra! En förkylning på denna icke-springande-kropp-som-nuförtiden-borde-spendera-ledig-tid-på-gymmet är INTE bra... Okej bara att bita ihop och se till att bli FRISK!
Två korta arbetsdagar kvar sedan helg igen...hur ska jag hinna allt?! Önskar jag kunde ta det med samma jargong som Ellen...
När jag kom hem nu ikväll och la en pärm bredvid mig i soffan så tog hon den och började bläddra och läsa:
-Bla bla bla...bolagetsbok...bla bla bla...bloblagetsbok...bla bla bla... :-)

4 kommentarer:

  1. Hahaha! Skulle vara kul om du kom till jobbet och satte dig sådär nån dag!

    SvaraRadera
  2. Jag känner mig så rik varje gång jag ser en bild på någon av mina underbara syskonbarnbarn, ingen nänmd ingen glömd. Kram vackra Ellen från moster H!

    SvaraRadera
  3. Vilken sötfia! Såklart att hon vill "jobba" som mor sin =)
    Hoppas att du finner lite energi i helgen o. fortsätt prioritera. Vi trogna läsare väntar på dig. Det viktigaste är att man ska må bra, även utan träning (oj så klok jag vart?! ska kanske lyssna på mig själv oxå...) Kram

    SvaraRadera
  4. Ibland behöver man träna på tråkiga saker
    som att göra tvärtom vad man egentligen vill
    ha en härlig helg i alla fall!!!!!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥