torsdag 20 september 2012

Packar...

...inför en ROLIG helg! En jobbhelg som sent kommer att glömmas...:-)) Men att jag aldrig lär mig! Står alltid i sista sekund och provar kläder, skor och smycken i turbofart! Samtidigt som jag plockar ihop inför morgondagens städning här hemma... Huvudvärken knackar på som vanligt när den är som minst välkommen... Skriver lappar så att jag inte glömmer något, för det är verkligen mycket att komma ihåg nu... Är nog mest nervös inför den där svarta lurviga som ligger uppe till höger i väskan... Men sååå kul det kommer att bli! :-) Vilket roligt jobb vi har!!
Nu gäller det att jag blir klar med det sista så att jag får dra täcket över huvudet för i morgon ska jag vara utvilad!

4 kommentarer:

  1. Åhhhva spännande!! Hoppas vi får följa med dej;)
    Ha det såååå kul!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Vad är det för lurvigt??? :) nu blev jag nyfiken!

    SvaraRadera
  3. Peruk!!!? Vad ska du ut på för tok :-)
    Hoppas du får det roligt!

    SvaraRadera
  4. Ja me! Berätta=) Vart ska ni? Kommer hem helgen 5-7 oktober, e ni hemma då? Vore ju trevligt att träffas en sväng!
    Ha det så skoj!
    Kram Caroline

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥