tisdag 11 september 2012

Nytt pass!

Fick för någon vecka sedan nytt individuellt pass på gymmet. De få gångerna jag hann genomföra det innan jag blev förkyld kändes bra. Inga trista övningar alls och efter första gången hade jag en grym träningsvärk! Och det är ju det bästa som finns när man känner ända in i själen att man tränat! :-) Så nu ikväll var det dags igen kände jag... Och jo då...
Det gick riktigt fint, klart att det kändes att det var över en vecka sedan jag var dit sist... Måste försöka ta mig dit kanske redan i morrn igen då kondisen verkligen inte var på topp idag...
Hur som helst. Detta styrkepass som bästa gymägarn Jenny gjort ska jag göra lätt som en plätt någon dag...idag gick det ju lite trögt om man säger så...


Och nä, vikt och datum fyller jag aldrig i...för drygt...;-)

1 kommentar:

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥