söndag 30 september 2012

Väl använt...

Ja, det måste jag bara säga att detta var bland det bästa jag hittat på i inredningsväg! Mini-köket är mycket väl använt och jag älskar höra hur hon sjunger, trallar och pratar med dockorna när jag själv står vid spisen.
Och givetvis tror jag att detta skulle gå hem hos små killar också! Jag har ju döpt förra inlägget som "flickrum del2" men det fattar ni väl själva att små killar också gillar detta va? :-)
Jag själv sitter gärna med och leker(läs städar ihop och plockar allt på "rätt ställe" igen) så fort jag hinner... ❤

4 kommentarer:

  1. Hehe! Jag kan se dig framför mig, när du leker allting till rätt plats igen ;-) Kram! Vi längtar efter lillfian!

    SvaraRadera
  2. Mycket klok mamma med bra smak

    SvaraRadera
  3. Jag har också lekt där idag, tyvärr så är jag inte så bra på det där med att ställa allt på "rätt" plats utan det blir liksom lite rörigt då jag är med i leken.. Så det är bra att mor i huset fixar efter oss.
    Vi har flygit till Helsingborg och Matilda kom och mötte oss : ))sen har vi besökt Orsa björnpark ett antal gånger.

    SvaraRadera
  4. Ni har ett superduper bra kök,alla kan vara där o göra olika saker o så är man ändå tillsammans.Förstår att stumpan trivs där.Hoppas att Axel mår bättre nu. Kram på er Cina

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥