torsdag 28 oktober 2010

Akupunktur

Idag har jag varit på akupunktur. Min migrän börjar bli som den var förr och jag hoppas att detta kanske kan mota den lite i alla fall...
När jag var gravid med Ellen gick jag också på akupunktur mot huvudvärken, det hjälpte. Kanske för att jag inte haft så mycket migrän när jag varit gravid.
Men jag tror att det är bra för mig. Det känns bra i alla fall och så otroligt skönt och avslappnande att få ligga där i ett tyst rum helt själv. (helt klart värt de ynka 80 kronorna!!)

1 kommentar:

  1. Vad bra Marie! Jag har en kompis som har haft väldiga problem med migrän och som blev hjälpt av akupunktur. Hon åkte till en man i Falun några ggr förra sommaren och har enbart haft migrän vid ett tillfälle sedan dess! Från att ha haft det ca en gång i veckan. /Malin

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥