torsdag 21 oktober 2010

Städ, pyssel och golv!

Den här dagen har också gått i hundranittio. Alltså jag är HEMMA och är MAMMALEDIG...
...mitt liv ska vara LUGNT och HARMONISKT...
...jag ska pyssla med mina barn, dra några tag med dammsugarn, fixa väl-lagad lunch och middag, mysa med barnen, gå lååånga promenader och BARA NJUTA... Osv. osv. osv...

Nej, det ser inte riktigt ut så. Dagarna går så attans fort, hinner typ inget?!?!?!!!
Skulle i alla fall ha städat idag men nej, det får bli imorrn - hann inte...
Vill vill vill pyssla, kanske nu ikväll om jag inte måste lägga mig nu dvs...

Har en fråga till någon klok därute. -Är det någon som har svart golv?
-Syns allt skit lätt på det?
Funderar skarpt på det här till utbyggnaden:

Skit vilken liten bild...men ni kanske vet ungefär vad jag menar...



Ja!!! JUST DET, höll på att glömma!!!
-DET VAR INTE JAG, som hade slarvat bort bilnyckeln...!!!
Ha ha! Den låg konstigt nog i ett par snickarbyxor i källarn...
...okej, älskar honom i alla fall...!

5 kommentarer:

  1. Vänta nu vems byxor har inte du fulla huset med snickare som har snickarbyxor?

    SvaraRadera
  2. Ha ha, jo kanske det men bara en får ta av sig byxorna här! =)

    SvaraRadera
  3. Tycker att det är väldigt snygg med svart golv, men hur praktiskt det är de vet jag inte...??
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Hej Marie,
    våra grannar i Helsingborg har svart golv, ursnyggt men man blir galen, hon får dammsuga varje dag... kram Arja

    SvaraRadera
  5. Som sagt, det är redan beställt så nu får du istället ta och njuta av ditt vackra golv och upprätta ett städschema där du och M städar av det en gång var om dagen. Ev ett par extra ggr under vinterhalvåret. Så har vi det. Men det är enbart mitt namn på schemat?!?!?!? /Malin

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥