lördag 30 oktober 2010

Ett mycket inspirerande tips!

Är att kika in på denna blogg lite då och då! Älskar de härliga korten som Rimna gör!
Tiden framför datorn konkurreras hårt med denna vackra korg nu...
Julkort, står på listan...
Vi får allt se hur många det blir, än så länge är bara ett gjort så...
...kanske det blir denna sida även i år...
Mycket smidigt är det i alla fall att skicka julkort från postens hemsida.
Och fort fort fort går det för den som inte alltid är ute i tid...=)

Så det är vad jag pysslar med när jag inte umgås med dessa juveler det vill säga!


3 kommentarer:

  1. Hej Marie!! Hoppas allt är bra med er! vart har du köpt dina pennor som du färglägger med? Tror jag e fast i scrappandet.... =0) Ha de! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!!
    Åååååh, visst är det bara såååå kul!!
    I LÖÖÖÖV som Moster H skulle sagt ;-)
    Pennorna, Letraset Promarker, har jag köpt på olika webshoppar först men den sida som jag helt klart kan rekomendera är: http://zinkvit.se/
    Bra pris och supersnabb leverans!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Moster H e ju bara för rolig!!! =0) Tack så mycke! Ska gå in å beställa direkt!!! Moa har också börjat scrappa. Hon tycker de e riktigt kul!!! =0) Ha de så hörs vi! Kramiz

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥