lördag 3 september 2011

I brist på puck och klubba...

...så går det tydligen lika bra med rosa sop och boll!

 


Måååål!!! =)

 Eftersom jag är den där elaka mamman som förpassat alla klubbor, puckar och bollar till källarn. Efter att inte ha kvar mycket av grejerna som stått framme, typ lampor, en vas, en supersöt figur i porslin mm mm... Fick dom för ca ett år sedan flytta ner till källarn och där är dom ganska ensamma, det är inte ofta han går ner dit och spelar....han kommer säkert skylla på mig när han nån gång kommer hem och gjort en dålig match... ;-)
Annars har vi väl inte gjort så mycket mer än typ städat och fixat idag...
...så behöver jag säga att jag skickat in offert-frågan på skiten istället??
Jag vill inte städa när jag för en gångs skull är ledig. Då vill jag bara vara go å gla med familjen!! Så hellre får jag dra ner på (hmm, ja vad finns det att dra ner på??) typ shoppingen eller något sånt...
...ja ja...vi får väl se...
Hur som helst, helgen är här och förkylningen är ett faktum. Alvedon och nässpray i kroppen hela tiden. Har INTE tid att bli sjuk nu! Så det så! Nu, ännu mera myyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥