tisdag 6 september 2011

Jo men visst!!

Efter som att det kändes som exakt rätt taiming, NOT, så körde jag lite feberyra igår natt...
Det blev till å sjukanmäla sig mitt i introduktionen på nya jobbet...suck...!
Sov typ hela dan och sen eftermidda kände jag mig rätt så kry igen, ingen feber och jag var snabb på telefonen för att meddela att jag kommer imorrn!!
Så nu har jag hostat färdigt för natten...
In i duschen, slänga i sig gröt och på med de snygga arbetskläderna...
Redo för en ny dag!!

3 kommentarer:

  1. Men oj, så typiskt. Nya baciller. Men snart är du immun. Fina arbetskläder? Kram från moster H!

    SvaraRadera
  2. Neej va trist:( men va skönt att du nu mår bättre!!
    Krya på dej!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Pssst... Du har något på min blogg som du borde spana in;-)!!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥