torsdag 1 september 2011

Jobbar!!

Hm, ja. Det är nog så här att jag har "glömt" berätta för er att jag tillbringar veckan i Falun...
Jobbar, jobbar och jobbar...! Och det snurrar, snurrar och snurrar...!
Men attans va kul det är!!! Att jobba alltså!! =)
För att vara hemifrån suger!!! Längtar ENORMT mycket efter barnen...!
Men imorrn är det fredag och jag får se dom igen! Lukta på dom och bara kramas! ♥
För det är ju faktiskt så här, att har man gått hemma i två år och bara kunnat lyfta upp någon av dem när som helst och bara dra ett djupt andetag i deras nacke...*drar ett djuuupt andetag*
...jo då saknar man det ENORMT mycket...!
Var hem igår kväll och sov hemma natten som var. Skönt att se dom men svårt att åka ifrån dom tidigt i morse igen...

Så om ni tycket jag är frånvarande både här och i verkliga livet så ÄR jag det.
Men det blir kanske bättre om några månader...hoppas det i alla fall...;-)

4 kommentarer:

  1. Ååååå va roligt att du börjat nu!
    Förstår att du saknar...men du är bara sååå bra!!!
    <3

    SvaraRadera
  2. Jag förstår verkligen att du längtar efter dom MYCKET!!
    Men va roligt att ha kommit igång igen och då dessutom med ett helt nytt jobb, chefen;-)!!
    Ta en stor skål godis ikväll och kryp ner i soffan med din kära familj och bara njut!!!
    Puss på dej vännen!

    SvaraRadera
  3. Marie! Så roligt att höra att du trivs och tycker att det är roligt! Du gjorde rätt val! Jag har tänkt på dig och går in här då och då men det skrivs inte lika flitigt längre vilket inte är så konstigt, men det blir lite tomt för mig som haft lite koll på dig innan. Dessutom funderar jag på att åka hem nästa v men då du jobbar så blir ju det också lite tomt. Men det är det nya livet - mitt börjar om 1,5 veckor...Många kramar

    SvaraRadera
  4. ja jag kanske skulle kunna berätta vem det var som skrev också...Men nu blev det ju lite mer spännande. Hihii! Kram igen från Malin

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥