fredag 9 september 2011

Men varm, skön och snygg kommer jag va runt halsen i alla fall....!

Aaaaaaa... Fredag kväll. Pustar ut.
Jobbar så det ryker om mig...
Attans va kul det är!!
Har med "kvälls-lektyr" hem och njuter av det! =)
Barnen och Magnus sover redan, borde jag också eftersom jag inte sovit mycket natten som var...
...hostar. Min obligatoriska rethosta som kommer tillsammans med en förkylning eller när förkylningen släpper lite då träder den in, hostan. Den jävliga. Suck. Gruvar mig för å krypa ner för då kommer hostan som ett brev på posten. Läser lite bloggar istället men hinner inte/orkar inte kommentera idag....fastän det finns mycket där ute att kommentera... Är avis på alla som hinner blogga mer än mig. Därför prioriterar jag ett eget inlägg ikväll. Ett inlägg med bara massa babbel inget viktigt...
....förutom!!!
Att JAG vunnit en tävling inne hos Karro!!! Det blev JAG som vann den underbara höstsjalen!!!
Jiiiiihoooooooo!!!!! =) =) =)
Så nu njuter jag av detta och kryper ner bredvid min älskade.
Gonatt. Kanske jag hinner göra ett vettigare inlägg imorrn.
Men bara kanske. Risken är STOR att det blir ett ännu knäppare....

1 kommentar:

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥