söndag 25 september 2011

Snurrigt huvud... och ½- ♥-át bloggande...

Ja vad ska jag skriva?
Känner att det är lite halv-hjärtat allt just nu.
I princip all energi går åt på jobbet.
Jobbet som är riktigt kul!
Men ooootroligt mycket att lära.
Lär av de goa kollegorna, lär via utbildning
och lär av mina misstag...
...men som någon sa "Rom byggdes inte på en dag"...

Just nu längtar jag otroligt mycket efter en egen iphone.
Tänk så smidigt att slänga iväg ett inlägg i farten lite varstans.
Min experia strejkar nu mer på den fronten.
Men vad är väl det, jo ett stort fucking i-lands problem!!
Det finns såååå många som lätt tagit emot min lilla experia,
för att sedan sälja den vidare för att köpa mat till sina barn.
Mat så att de slipper gå å lägga sig hungriga.
Behöver jag säga att det vrider sig i magen på mig?!
Jag känner mig dum.
Det finns verkligen såååå mycket där ute,
som jag aldrig kunnat drömma om...
...inte ens i mina mardrömmar.

Faaan, va jag e glad för allt jag har!


1 kommentar:

  1. Vilka lovely barn! Sååå söööta.
    Din kusin kommer snart och han vill gärna sälja en iphone till dig...(första nov).
    Kram från moster H!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥