lördag 10 september 2011

Oooo! De blir sååå bra...!


Vi fixar å donar i nya tvättstugan och det börjar kännar riktigt riktigt bra nu!!

 

Skåp och bänk börjar komma på rätt plats...


OCH dessa ooootroligt snygga luckorna!!!
ÄNTLIGEN ROSA!!! =)



Fyndade på IKEAs fyndavdelning för ENDAST 25 kr./st MED handtag/knopp!!!
(ord.pris 199 kr./st. med knopp) Fatta!!
Alltså snacka om att ödet verkligen var med mig då!! Vi passerade IKEA Karlstad när vi åkte hem från Strömstad i somras och där höll de ju på med ombyggnad av en massa rum. I fynd-avdelningen höll jag på att tuppa av när jag såg att just MINA luckor fanns där! =)

Och just precis nu håller min andra hälft på att sätta dit dem och det blir bara sååååå snyggt!!
Vilken tvättstuga jag får!!!
LÖÖÖVELY!!!
Fler bilder kommer, jag lovar...! =)

Och sedan måste jag bara dela med mig av denna super-idé!!
Torkställningar att vira ner från taket. Hänga upp kläderna och sedan dra upp dem igen. Bägge kan dras lika långt upp och då ser man dem inte när man går in i tvättstugan eftersom det är 4 meter i tak där. Ser lite små ut först men jag fick upp två tvättar på säkert 6-8kg. tvätt på varje.
Helt klart värt varenda krona!
Lägg märke till den otroligt snygga taklampan också...;-)

1 kommentar:

  1. Va bra det blev! Tack för lekstunden=)
    Kram på er/ Caroline

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥