söndag 4 september 2011

Ormvråk???


Eller vad tror DU att det är??!!

Landade på vår torkvinda idag på förmiddan. Jag och barnen hade precis kommit hem och satt kvar i bilen för att lyssna klart på de bästa låtarna. Jag (jo du läste rätt!! JAG!!) hajjar till för visst är det väl en enormt stor fågel som sitter på torkvindan säger jag till Axel och han utbrister: -ÅÅH! Shit!!
Vi sitter kvar i bilen en stund och jag tar några kort med min kassa mobil(därav kvalitén) den hade stor kropp men inte så stort huvud och hals. Helt chokladbrun var den men så såg vi den mest bakifrån också. Ögonen såg vi och la märke till att de var knall-orange!
-Coolt mamma han kan ju vri huvet bakåt!! utbrast Axel. Jag däremot tyckte det var lite äckligt, den var ju så stor!!

Så vad tror DU att det är för fågel???

2 kommentarer:

  1. Jag, som nyss ropat in en stor fågelbok på auktion, tror att du har rätt! :)

    SvaraRadera
  2. Ser ut som om du har rätt :-)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥