fredag 29 mars 2013

Lååååång ledigt!

Ja men kan ni förstå?! Ledig i två och en halv vecka! 18 dagar!!! Jösses!!

Började denna första lediga dag med en rask promenad och önskar att det kunde bli lite varmare nu så att jag kan börja springa...
Barnen har letat påskäggen redan idag, för jag såg nämligen påskharen svischa förbi redan igår kväll...! Så nu är det upp till mig att försöka hålla mig ifrån dessa ägg så gott det går... Denna kropp lägger verkligen på sig ooootroligt lätt tycker jag... Mamma hjälper till med påfyllnad på underhudsfettet också..det vankas påsklunch hos henne idag...❤
Så, ja. Röra på mig måste jag göra denna ledighet för annars går det på tok direkt!
Söndag till Torsdag åker vi till Kläppen för några dagars skidåkning, så det borde räcka när vi är där annars får det väl bli ett å annat tabata pass...:-) Nu tänkte jag dra runt på dammsugarn en sväng, mitt andra pass för dagen alltså...
Eftersom jag är såååå ledig så borde jag få till fler inlägg här också så håll utkik!' :-)







2 kommentarer:

  1. Glad Påsk o ha en bra ledighet! Kram Cina

    SvaraRadera
  2. Låter hääärligt! Njut av långledigheten och hälsa till gofisarna :-)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥