fredag 8 mars 2013

Vill pyssla!!

Nu!!
Men SKA sova nu...
MEN imorrn kväll, då SKA jag i alla fall plocka med lite pysselgrejer! :-)
Har ett litet paket att hämta ut...
Är bara sååå inspirerad av Heidi Swapp! Testar att lägga in en länk:

http://m.youtube.com/#/watch?feature=related&v=JBaEfLPYZHw

Tusen tack "scrapgurun-Anna" för att du visar oss vad man kan göra! Utan dig skulle vi "sitta fast" i samma träsk... (Lite tjockare pluska kanske men de e ju frivilligt...;-))
Vi hade ju en liten scrapdejt förra helgen och Anna hade som vanligt fin fina grejer att visa för oss andra. Man blir bara sååå inspirerad! (Jo då, ni andra vid bordet bidrog också till massor med inspiration men Heidi Swapp fastnade extra i mitt hjärta:-))

Så nu längtar jag efter att få härja här...



Och med mina nya grejer så klart...
Det jag lilla jag lyckades åstadkomma förra helgen var denna dubbelsida som jag började på hösten 2011...




Men som en klok kvinna sa...
"-Jag skiter i vad ni gör...bara vi träffas!!"
;-) Och bara för att vi träffades så tändes många bra idéer och kreativiteten flödade!
Så nu hoppas jag att detta scrapsug håller fast för jösses vad härligt det är!!! :-)

3 kommentarer:

  1. D är så duktig på att scrappa! Kortet du gjorde när Leon föddes var så himla fint. :)

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir! Kul att man kan inspirerar någon! och som sagt, Heidi Swapp är lätt att bli såld på! Få se om jag lyckas ta mig till min egen pysselhörna, men det ser inte alltför lovande ut... Anna

    SvaraRadera
  3. Åh va duktig du är! Vill oxå vara så där pysslig och kreativ. Men nej alla är vi olika och jag kan inte sånt där... Kanske kan du lära mej en dag!?;-)
    Kraaaam K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥