fredag 9 mars 2012

Fredagskväll!


Tar en kaffetår så här på kvällskvisten... Endel kan inte sova av kaffe men endel (läs Marie) kan inte sova bra utan kaffe. För utan kaffe = huvudvärk.
Och det har jag haft nog idag. Fick skjuts hem från jobbet med jordens migrän och en plastpåse i knät.... Tände inte en lampa utan gick direkt och la mig. Sov till nu och ja...jo...kanske den är borta...tar mig en kaffekopp och hoppas slippa migrän resten av natten.
Såååå typiskt!! Skulle njuta av att vara själv hemma! Barnen är hos mormor och Magnus åkte på "hälsoresa" idag och ska vara borta hela helgen. Så jag skulle verkligen njuta, skriva ett par rader på datorn så att jag kan känna mig lugnare på jobbet, alltså jobba lite hemma. Men på ett intressant och kul sätt. Jag såg fram emot det! Äta lite godis och njuta av att vara själv...!
-Tji fick jag!!!
Kvällen gick åt till att sova.

Gårdagen var inte bättre kan jag säga... Klantig som jag är glömde jag att flytta på högerfoten när jag backade med eltrucken på jobbet. Vilket resulterade i en klämd fot och ett par skor mindre...
Kunde gått riktigt illa om jag inte haft mina stålhätteskor men slutade med lite svullen och öm fot bara. Idag gör den inte ens ont, bara lite större än den andra...:-) Men sååå onödigt, flera timmar imorse gick åt till att skriva rapport och anmäla det...grrrr på min dyrbara tid....!

Och så slänger jag äntligen in ett inlägg här och det är inte alls så kul, intressant och inspirerande som det skulle vara efter en veckas uppehåll i bloggandet...!
Men vem är perfekt liksom??

2 kommentarer:

  1. Usch och fy för den äckliga dumma migränen....:( finns det inget som kan hjälpa dej? Jag rycker såååå synd om dej.
    Och din fot... Vilken himla otur:(
    Njut nu resten av helgen finaste vännen!
    Kram i massor K

    SvaraRadera
  2. Å tänk vilken tur att du mår dåligt när du är själv och slipper ta hänsyn till nån annan! Slipper ha dåligt samvete för att du inte orkar!
    Ja. Det var det positiva jag kunde försöka förmedla.
    Förstår att det suger...man vill ju må bra och ta vara på tiden man har ensam. Men det är väl som det är... Hoppas huvud och fot mår bättre snart!
    kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥