lördag 17 mars 2012

Vräker i mig...

...både de ena å de andra när jag väntar på torktiden. Målar å fixar i Axels rum... De små legohyllorna var så fulla i damm att man lätt kunde skriva något där. Tur att han inte har damm-allergi i alla fall... Men så hemskt tråkigt att han inte leker med lego längre, han har ju massor som bara står! Syrran däremot börjar bli jätte intresserad av lego men hon är ju inte direkt försiktig när hon leker med skapelserna och därmed utvisad från rummet... Nu ska jag lägga en oxe i stekpannan så middan blir klar istället för att jag ska vräka i mig allt detta.....

2 kommentarer:

  1. Åh Gud va gott det ser ut!
    Trist att han inte vill bygga mer. Det vill mina grabbar, men Fabian bara förstör gör dom :/
    Ha en underbar kväll!!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Neeeej men så gott deg där såg ut då!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥