onsdag 21 mars 2012

Hon kan hon!!

Idag stod jag inte ut längre. Tänkte att äsch, visst orkar jag väl ha Ellen hemma med mig på eftermiddan?! Alltså jag har väl mest legat i soffan och slumrat fram till dess men jag bad mamma åka å hämta henne. Och när hon kom hem var hon lite ledsen och vi åt mellis sen myste vi ner oss i soffan. Jag frågade om vi inte skulle gå upp och leka lite istället men hon ville se på bilderna i min "ajson" så det fick hon göra en stund. Och när vi låg där i soffan slumrade jag till en stund, tänkte att äsch, kanske hon ringer upp nån men då är det väl så då....
...men nej då, det hade hon inte gjort. Fast nu när jag kollade bloggen så ser jag att hon har ju faktiskt lyckats göra ett inlägg här på bloggen!! =) Jajamensan, det tomma inlägget som är gjort kl 14.55 är det Ellen som gjort. Hon kan hon!! Hennes första inlägg på bloggen men något säger mig att det inte är hennes sista...... ;-)

Annars är hon superstolt över sin nya tröja som mormor "stickt" till henne... =) Den har setat på hela eftermiddan och tror jag måste göra en snabbtvätt på den nu, ifall den ska på imorrn bitti igen......

1 kommentar:

  1. Precis som Lotta på Bråkmakargatan...det är konstigt med mig,jag kan nästan allt, sa hon.Kram Cina

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥