söndag 25 mars 2012

Klänningar på loppis!!!

Jo då, det tar lite tid det här men jag hoppas innerligt att dessa fiiiiina klänningar får byta ägare! Alldeles för "skadligt" att låta dem hänga i garderoben...

En helt underbar klänning i ljusa färger och en massa fina detaljer från KAPPAHL.
Snöre i urringningen med små fåglar på. Text på ryggen: Free your mind
Storlek 40/42 och rymlig!
Denna har jag användt några gånger för jag gillar den såååå! Oj vad svårt att sätta ett pris...100:-






En mörkare rosa (gammelrosa?) härlig klänning från KAPPAHL.
Vinröda tofsar i urringningen, en bollfrans och broderade fina blommor. (känns dalarna liksom..)
Storlek 40/42 och rymlig!
Lika använd som den förra så...100:- ?





Nu blir det riktigt riktigt svårt vill jag lova....
Denna högt älskade tunika från TURQUOISE har bara varit på vid speciella tillfällen.
Med ett långt linne/kort underklänning kan man använda den som en kort klänning.
Den är i ett tunnt färgglatt material, 100% bomull.
Fin skärning vid byst, sprund i armar och nertill på var sida.
Storlek L.
Ord. pris ca 1000:- Ja du, vill jag verkligen sälja denna....? Men det är ju inte "mina" färger och den ska inte bara hänga här i skåpet så....300:-





1 kommentar:

  1. Kommer ihåg när du shoppade den! En sån helg får vi snart göra om=) (det vore ju på tiden...)Kram Caroline

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥