lördag 24 mars 2012

Mera Loppis!!

Här kommer då lite kläder som jag gillar men inte ska ha enligt min färg-karta så då är det lika bra att någon annan får glädjas av dem istället!

Ett linne/blus i 100% bomull från ESPRIT.
Med band att knyta i ryggen och fina detaljer fram.
Storlek 40.
Använd ett fåtal gånger. Vad sägs om 70:- ?






Denna underbara blus från ESPRIT edc, gillar jag skarpt!
Turkos med vita prickar och även här ett band att knyta i ryggen.
Storlek M.
Ja, alltså denna har jag ju använt några gånger men jag tycker inte att det syns alls så jag tycker vi säger 80:- OCH NU BLEV DENNA SÅLD!! =)




12 kommentarer:

  1. Så roligt med Bloppis! Lycka till!
    Fina kläder men tror de blir för stora på mig då jag krympt lite ner till S i vissa kläder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Matilda! =)
      Jo de är för stora för dig men det kommer barnkläder, jag lovar!! =)

      Radera
  2. Håller med Matilda, superfiiina! Är sugen på det svarta linnet med volang! Trort du jag kan ha det?
    Kram K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linnet är jättefint! Ganska taijt men så mycket vikt som du tappat passar det garanterat! ♥

      Radera
    2. Men då slår jag till! ;-) Kan du kanske ta med det ner i påsk?;-)
      Kram

      Radera
    3. Jajamensan, det går fint det! Kolla om du inte hittar nått mer också! =) =)

      Radera
  3. Jag vill gärna köpa den turkosa m prickar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oooo, du kommer inte att ångra dig Diddi! Lägger undan den till dig! =)

      Radera
    2. Jag blev sugen på det svarta blanka linnet från Koola Anna och den grå jackan också, om ingen annan hunnit före mej!

      Radera
    3. YES!! =) Dom blir dina!! =)

      Radera
    4. Är det ok om jag lägger 320 kr (var det rätt summa?) i Axels fack på onsdag? Eller ska vi ordna det på nåt annat sätt?

      Radera
    5. Jag har skickat dig ett meddelande på fb! =)

      Radera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥