lördag 24 mars 2012

Lördagsfrukost!

Radion låter i bakgrunden, "ring så spelar vi"...
En vårig och snygg blomma på bordet, fick jag igår av min vän Jeanette. ❤ Hon är så bra på sånt där, kommer med en blomma vid speciella tillfällen, bara så där! Och shit vad glad man blir! Önskar att jag också kunde uppvakta henne någongång men nej då, inte. Gud vilken trist vän jag är! SKA bli bättre på sånt...
Jag och barnen i lugn och ro, Magnus är på sista hockeyträningen... Lugn och ro var det va?? Tror ni på allvar att de sitter kvar vid bordet? Nä då, den ena e på toa och den andra hade snabbt ätit klart...
Idag väntar 80-års kalas! Min kära morfar ska uppvaktas av sina 8 barn och 20 barnbarn och i alla fall 8 barnbarnsbarn!! (har säkert räknat fel men det får jag snart höra, jag lovar!;-))

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får de bra!!! Vi stannar hemma å kurerar oss! Kram kram kusin Linda

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥