torsdag 1 mars 2012

Ute-fika!

När jag kom hem från jobbet idag möttes jag av glada barn!
Att umgås med mormor är bra för själen, tror jag visst... =)
Fika ute skulle de göra och jag hade turen att få vara med...

 




Snön ligger kvar trotts ett par dagar med runt +10 grader....

 


...men jag lovar er det ÄR blött...

 

Och inget är väl roligare än att plaska i vatten!!



Att fika ute är väl smaskens!
Endel kunde liksom inte sluta fika utan kom tillbaka mitt i leken för att fika lite till....

 

Mer sådana här dagar tack!!

4 kommentarer:

  1. Åhhhh underbara bilder!
    Hörde av Jonas som är uppe i Sälen nu o ska köra staffet vasan att de var blött o slaskigt i spåren... Härligt;-)
    Jag gillar bilden strakt på Axel när hanstår längts upp på snöhögen!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Inte kontigt att barnen var glada,det såg härligt ut.Bra fixat av mormor!!! Cina

    SvaraRadera
  3. Gud så underbart. I löööövvvv.... Min syster är en toppenmormor till två gofisar!
    Från moster H!

    SvaraRadera
  4. Har haft två helt underbara sportlovsdagar med barnbarnisarna! Det är ju så fint hemma på gården hos dem så det är inte konstigt att de glada.
    Idag har vi varit på skogspromenad Axel visade var vi skulle gå och Ellen sjöng Björnen sover, Mors lilla Olle mm mm hon kan många sånger...
    På em var vi faktiskt till Grönland på fiket och plötsligt händer det -de hade mjölkfria bullar så tom Ellen fick köpfika!
    Sen fick jag reda på att 75 minuter är 1 timme och 1 kvart... så då vet ni det ni som inte visste det!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥