onsdag 29 juni 2011

Denna sömn...

Borde egentligen sova när denna donna sover...

 

Just nu har vi väldigt knackiga kvällar, nätter och mornar...
...mornar som kan börja redan vid fyra-tiden med välling i mamma och pappas säng för att där somna om en stund. Idag ska jag inte klaga för hon somnade om ända till 7.30 vilket jag tror måste vara någon form av rekord! Så när jag skulle få henne att sova middag gick jag bet. Tog tillslut med henne ut i vagnen i hopp om att hon skulle somna i den men nej. Efter en promenad på ca en och en halv timme gav jag upp. Gick hem och väl inne var hon så trött att det enda som dög var att jag bar henne. Då somna hon till slut och fick sova en halvtimme. Så jag förväntar mig att denna natt kommer att bli lika som dom andra...suck.. Det är ju tur att hon är sååå otroligt söt att det är svårt att vara sur på henne! =)



Igår körde hon med två flätor, som pippi, skulle det va.
Idag fick jag bara göra på ena sidan. (som sagt, här väljer vi...)


2 kommentarer:

  1. Söt är bara förnamnet på denna lilla tösabit!! Usch va jobbigt med hennes sömn, man blir verkligen tokig av att inte få sova:(... Har tyvärr inga förslag som jag kan ge dej så att hon ska sova bättre...
    Sv: vi tar med oss mat till sjön. Idag blev det bara mackor med extra gott pålägg, fika o frukt! O de funkar kanon! Ja släpp nu lös på dina hämningar o gör nått galet o överraska din familj;)
    Puss på dej vännen

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥