söndag 5 juni 2011

Igår...

...var det precis 1 år sedan som jag började att blogga. Och det firades här på bloggen med att jag inte gjorde ett enda inlägg! Fanns ingen som helst tid över igår. Hade sådant jätte blogg sug igår kväll men förstod att det skulle bli en tidig morgon och förståndigt nog gick jag och la mig istället. =)

Vi har lite olika sysslor här hemma...





Den här ska jag försöka ta tag i idag. Min rabatt... Gräva upp de blommor som finns kvar och flytta dom. För här ska vi inte ha någon rabatt nu. Kul att sambon slängt det som ska köras på tippen över blommorna längst bort....hmmm...
Ja, vi tänker lite olika...

Tills den dagen kommer då mina pioner ser ut så här...


...får vi njuta av att köpa dem i bukett så länge.
En blomma till värdinnan igår. Var på min första personalfest med nya jobbet. =)
Jo visst, fastän jag inte börjat ännu var jag på middag med mina nya arbetskamrater!
 Underbart god mat!! Och mycket trevligt sällskap!!! =)


1 kommentar:

  1. Hej och tack för dina peppande ord...

    Jag har skapat mallen själv, återkom om du vill ha hjälp med något.

    Kramen

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥