tisdag 7 juni 2011

Vid köksbordet...

...sitter vi.
Axel spelar DS med hög koncentration och jag passar på att surfa lite.
Ellen sover middag.

 

På förmiddan har Lena och Agnes varit här och hälsat på oss.
Eftersom det var fint väder passade vi på att vara ute.



Hälla sanden i hinkar är ju inte alls lika kul som att hälla på varandra...
...eller rättare sagt Ellen hällde över sig själv och Agnes...
Dom fick gunga och hoppa studsmatta också vilket dom gillade skarpt! =)



Jag satte på Ellen den vanliga solhatten.
Men hon bytte själv till kepsen, bara för att göra tvärtemot.
Igår ville jag att hon skulle ha kepsen för den passade bättre till kläderna,
då skulle hon bums ha hatten...
Envis? Nä då...inte ett dugg....

3 kommentarer:

  1. Envisa ungar har jag gott om här hemma;)
    Härliga bilder!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Hahaha typiskt tjejer att vara så envetna! Tusen tack för kommentaren hos mig, jättekul att få höra vad ni läsare verkligen tänker om det jag skriver :o) Kram <3

    SvaraRadera
  3. Hi hi ja den viljan leker man inte med. :)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥