måndag 20 juni 2011

Med blåa läppar...

...och stelfrusen kropp.
Sitter här min lilla kille och värmer sig på köks-soffan medans han väntar på att lunchen ska bli klar.


Idag var första dagen på simskolan som håller till i en utomhusbassäng...


...BBBBBUUUUURRRRRR!!!!!
Alltså skit också så kallt det var i vattnet!
Men Axel var jätte duktig och lyssnade koncentrerat på vad fröknarna sa hela tiden.
Fastän han nästan frös fast där han stod i bassängen...
Nu hoppas jag verkligen att vi har med oss vädret. NU NU NU vill vi ha riktigt varmt och skönt sommarväder!!! Och kanske lite varmare vatten i bassängen om det går??!

Jag sa till Axel om jag inte skulle tappa upp ett varmt bad till honom när vi kom hem så att han fick värma sig lite? Men nej, han var super-duper hungrig och ville ha mat så fort det gick istället.
Och då min lilla kille som inte har så stor aptit annars, ber om mat...
...ja då kan ni tänka er så snabbt det gick i köket för mor hans! ;-)

2 kommentarer:

  1. Brrrrr! Cajsa börjar nästa vecka. Hoppas verkligen det blir varmare snart!

    SvaraRadera
  2. Världens bästa Axel!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥