måndag 6 juni 2011

Väderguru?!!

Imorse vid frukosten satt jag och sa att jag hört och läst att det skulle bli en fin dag. =)
-Ja ha? Var har du läst det? På facebook eller någon blogg kanske? frågade Magnus.
-Ja jag vet inte men det blir nog så! sa jag hoppfullt.
-Varför tar du inte bara och frågar vädergurun på andra sidan bordet istället?! tyckte han.
-Ja ha, vad ska det bli för väder enligt dig då?
-Det mulnar på på eftermiddan... sa han då.

Och jo då, vädergurun hade rätt... 

 

...från klarblå himmel till hel grå!

Fast enligt mig helt ok. Har vansinnigt mycket att pyssla med inne...

2 kommentarer:

  1. Ha ha så han fick rätt!?
    Här är det sååå otroligt varmt. Nästan 30 grader och strålande solsken... Men jag tror att känner på mej att det kommer att bli oväder till natten. För denna hetta känns inte riktigt normal..
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Jaså din man är också sådär :o) Det är min son och sambo också ! Kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥