tisdag 28 juni 2011

Minigolf

Idag var det perfekt väder för minigolf - sol och lite små vindar, så att knotten håller sig borta.
För det är så jag minns minigolfen på denna bana sedan jag var mindre, knott. Bara knott.
Men inte nu ikväll. Tack för det!! För detta är något vår lilla prins gillar mycket. Frågar alltid om vi kan åka och spela minigolf så fort han ser en bana. Se bara så koncentrerad han är!

-Fokusera Mamma, fokusera! sa han till mig när jag tillslut högt suckade över dessa banor.
(jag hatar minigolf!)
Herregud vilka ord han slänger sig med! =)


En till som säkert kommer att sucka över dessa banor är hon som trallade runt alla banor och räknade högt två, tre, tio, nitton...


...om ni inte vet vem jag menar så är det hon som står där man inte får gå...

3 kommentarer:

  1. Ha ha vad roliga de är. :) men minigolf är ju jättekul!! Håller med axel. :)

    SvaraRadera
  2. Så kul att ni har spelat! _Fokusera_ Marie på hur roooooligt det är =)
    Jag vill oxå få med mig hela familjen på minigolf. Måste få sambon att släppa sina projekt på kvällstid här hemma.

    SvaraRadera
  3. Ja du Majsan tålamod på en minigolfbana har väl aldrig varit din starka sida. Men du får väl bjuda till och fokusera så kanske du hinner 3 banor innan du tröttnar. Är ganska säker på att du har rätt nästa år är ni två i familjen som suckar och året därpå åker grabbarna själva...

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥