torsdag 10 februari 2011

Det blir inte klart!!

Nej så är det, det blir liksom inte klart någonstans...
Vi bor där vi bor...och att handla nya grejer till hemmet (vårt hem i alla fall) är svårt, då utbudet är smått...

Visar några bilder från hallen. Kanske kanske ser någon dem och kommer på att:
-Aaaa! En sådan klädhängare/"hatthylla"/krokar skulle passa bra här!!
I så fall tar jag tacksamt emot tips på det. Det är inte så lätt att sitta hemma och surfa runt på sidor å kolla inredning, tycker jag.
Sittmöbeln från Åhlens, perfekt att sitta på när man klär på små barn!

Vi vill blanda gammalt och nytt så...
Skohyllor-gamla sockerlådor.
Min älskade röda gamla lack-byrå som jag fick av moster A för typ 10 år sedan tror jag.
Den har stått på vinden ett par år men nu tyckte jag att det var dags att plocka fram den igen.
Magnus var inte lika övertygad...han tyckte liksom att den hade gjort sitt...
...men ni ser var den står...inte så svår-övertalad...;-)
Eller vad tycker du Arja? =)

Lampan i hallen.

Som ni ser, mycket färg ska det gärna vara på möbler och accessoarer!
Så in med tipsen nu!!


Slänger in lite bilder från nya badrummet också...
...inte färdigt det heller...

Ööö, blomma (jucka-palm köpt av Magnus..;-)) mitt på golvet.

Super snygga blandare (tapwell) vid tvättstället...

Mini spegel, då den stora inte kommer upp på väggen någongång...
...så ser ni mig i konstig frisyr eller nått, så ser jag inte hela i spegeln...;-)

Lovar att lägga in bilder på hela badrummet den dagen det ser lite bättre ut!

2 kommentarer:

  1. hmm... tjusigt!!! Inredning... blir man någonsin klar???? Jag undrar jag... Det känns inte så!! :-) vill ju hela tiden ha någe nytt... önskar dock att jag iaf hade lite av din känsla för färg å form å ideer!! Du är sååå duktig på det!!!
    Kram StorKusin

    SvaraRadera
  2. WOW va fint de blir! Älskar er pall som ni har i hallen. Och den röda byrån är liksom pricken över i:et!! Underbart!! Du är sååå duktig Marie!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥