söndag 27 februari 2011

Semester

Helgen har spenderats i huvudstaden! Som Axel sa i morse när vi lämnade hotellrummet: -Vilken bra semester det här har varit!! -Bästa dagarna i mitt liv!(säger han i och för sig alltid när vi hittat på något extra men ändå...;-)) Han är så go att jag skulle kunna äta upp honom! ;-) Helt exemplarisk! ♥

Vi åkte buss till borlänge och sedan tåg till stockholm, helt i tid denna gång...faktiskt... Fredagskvällen tillbringades med Carro och hennes fina familj, där vi även övernattade. Än en gång, tusen tack för ett trevligt dygn! =) På Lördagen väntade hovet på oss, Djurgårn spelade hemma match och det var vårt huvudsakliga mål med denna resa. Bilder från det ser ni i inläggen nedan. De vann tyvärr inte men vi hade en supermysig eftermiddag och kväll tillsammans. ♥ I natt sov vi på Globe Hotell, sov som stockar alla tre. =)
I morse avnjöt vi en GOD hotell-frukost med globens arena som utsikt. Det också SUPERHÄFTIGT för djurgårdsfans!=) Sen tog vi tåget hem igen och där hämtade Ellen och Mormor upp oss på station. Ellen var sååå glad att se oss! Jag pratade med henne i telefon på bussen och kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag hörde så glad hon var när vi pratade. Så det har blivit mycket kramandes och pussandes nu ikväll.♥ Men jag tror inte det gått någon nöd på henne, hon och mormor verkar haft en riktigt skön helg de med!=)

4 kommentarer:

  1. vad mysigt att åka iväg. och bra att ta egentid med bara ett barn ibland, det behöver de nog.

    SvaraRadera
  2. Men så fantastiskt mysigt ni verkar ha haft o med bara axel♥ sånt behöver storebröder ibland att bara få vara med mamma o pappa helt själv!

    Och jag vet att du absolut kommer vara sååå fin i en likadan tunika som jag, köp den bara!!!♥

    Kramar i massor K

    SvaraRadera
  3. Ni kan lita på att vi har haft en superbra helg. Mycket prat, skratt, bus och lite längtan efter mamma, pappa och Axel. Hon blev så glad då vi gick hem på em hon njöt av att vara hemma på Mångs. Sen när hon äntligen fick se er var hon så glad så.
    Så jag har haft en helt underbar helg med bästa tjejen!!!

    SvaraRadera
  4. Psst du har något att hämta på min blogg för att jag tycker din är sååå bra!♥
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥