onsdag 2 februari 2011

Dyr i drift...

Jag känner mig extremt dyr i drift just nu...
Lördag - Ny tvättmaskin
Söndag - IKEA
Måndag - Behöver jag säga mer än scrap?!
Tisdag - Akut tandläkarbesök, bitit ur en lagning...1015:-
Onsdag - Klipp å färg... (Jihooo! det är ju idag!!! Lovely!)
Torsdag - (hoppas innerligt att denna dag inte kommer kosta något...)
Fredag - Mora... Barnläkartid (kostar inget men är man till närmsta "staden" så brukar det bli dyrt...)
Inga fler utgifter denna månad, tack...å månaden har knappt börjat...suck...
...blir nog mycke stjärtlapps-åkning för det kostar inget i alla fall...=)

2 kommentarer:

  1. Åh vad tråkigt det är när alla utgifter kommer på samma gång! Vi hade lite så i januari....dyr elräkning och sen kom en faktura på soffan och vardagsrumsbordet.....skulle betalt det när vi beställde det i slutet av oktober istället! Men man visste ju inte då att elräkningen skulle bli så dyr.....

    SvaraRadera
  2. Visst är det väl så, dubbel suck...
    ...å då kan du tänka dig med min mamma-peng på det...suck suck...
    Ja ja, snygg i håret är jag just nu i alla fall! ;-) Å du sitter väl rätt gött i din nya soffa kan jag tro?!;-)
    Hörru, vi MÅSTE ses snart!! =)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥