måndag 14 februari 2011

Skäms...

Det finns mycke dumma sjukdomar som människor får runt om i världen...
Folk svälter...
Folk dör...!
Jag skulle kunna nämna hur mycke som helst... tänker mycket på det...
...kan inte se "vanliga" nyheterna på tv ens...jag klarar inte av det, får lida i flera nätter efteråt...
Just nu skäms jag!
Skäms för att jag gråter då JAG mätte fel igår när spegeln i badrummet skulle upp...
...fyra hål i kaklet som är åt skogen FEL!
Ny spegel måste införskaffas...
...gråter lite till och SKÄMS otroligt mycket för det!
Ett litet, litet, pyttelitet, ööö "problem"(??!!) i världen...
...men ganska stort för MIG just nu...


Någon som har en spegel till salu???
(Mått 140x96 cm. Eller 130x96 cm.)

3 kommentarer:

  1. Neeeej fan va surt:-( Jag förtsår dej hur du känner...:-( Hoppas verkligen att ni får tag på en ny spegel!
    Kramar till dej

    SvaraRadera
  2. Men åååååååj! Såklart du gråter!
    Går det inte att sätta igen hålen och gömma dom bakom? Eller är det därför du söker en ny spegel...

    SvaraRadera
  3. Ja de e surt som f-n...
    Men jag mätte och riade ut hålen så stor som spegeln var inte typ 6 cm in som var tänkt...
    Hålen sitter nu kant i kant med spegel och fästena kan inte hålla fast den då...
    ...så därför vore en 130-140 cm lång spegel perfekt! Då täcker den hålen, eller vi kan använda de hål vi gjort.
    IKEA hade en som var 140x96...men med vår tur så har den utgått...:(

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥