måndag 28 februari 2011

Första dagen på sportlovet!

Den här snälla mamman, har dagen till ära äntligen testat löshårs-clipsen som jag fick i present av svärmor för 2 år sedan. Nu när jag färgade håret sist blev det nämligen i samma färg som det och äntligen kan jag testa! Och det tänker jag definitivt göra igen, superkul att för en stund ha lååångt hår! Idag blev det i en fläta, måste kolla instruktionerna om det går att locka lite för då kan jag kanske ha det utsläppt. Fick tummen upp av Axel som tyckte jag skulle ha lååångt hår varje dag! =) Ja, varför inte, det tog typ 5-8 min att sätta i clipsen, hur smidigt som helst. =)

Men det är inte det enda denna snälla mamma har åstakommit idag...! ;-) Denna snälla mamma har en mycket snäll kompis som erbjöd oss att hänga med på deras planer för dagen!! Perfekt, började nämligen att få lite panik över att det är sportlov och att man måste hitta på något...

...så jag berättade dagens planer för Axel som blev så här glad! =)


-Tack tack tack, SNÄLLA mamma för att vi ska åka på bio ikväll!
OCH för att vi ska åka på bandyplan nu!!! DU ÄR BÄST!!

Jo, man tackar...önskar att det kunde låta så oftare...men ska njuta av denna dag i alla fall! =)

4 kommentarer:

  1. Den bästa mamman och den SNYGGASTE!!!♥
    Kramar K

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt att kunna förändra sig lite snabbt! Jättefint!!
    Vi började sportlovet med att feber kom 5.20 med feber imorse, men den här gången är det ingen "lort feber" utan han är sjuk. Följde mamma hem efter lunch idag och somnade på stört när de kom dit och sov i 2,5 timme!! Synd att vi har så fasligt mycket att göra på jobbet när man vill mysa med och ta hand om sin sjuka son!
    Hoppas ni hade trevligt i Sthlm!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Men öööj, Adam kom med feber.....inte feber kom med feber ;-)

    SvaraRadera
  4. Så snyggt! Så lik syrran du är på dessa bilder! kram!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥