torsdag 10 februari 2011

Jag har en vän...

...som fyller år idag!
Så förhoppningsvis ligger detta kort i hennes postlåda idag!
Med tanke på allt hon går igenom nu känner jag att lite extra post i lådan kanske piggar upp lite..

Papper från Mollys månadskit, Stämpel från TGF färglagd med Promarker.

Vi bor nu för tiden långt ifrån varandra vilket jag tycker att är super tråkigt. Men har tack vare bloggandet nästan daglig "kontakt" så nu "känner vi varandra lite bättre" igen...;-) Tänk, en sväng i livet gjorde vi i princip allt tillsammans...minns och ler...=) Oj oj oj tur att vi är äldre och klokare nu!! ;-) 
Hoppas din dag blir toppen min vän!

2 kommentarer:

  1. Åhhhhh tuuusen tack min söta snälla vän! Mina tårar rann ner för kinderna när jag öppnade det fina kortet! Tack ännu en gång!!♥
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Sjukt fin blogg verkligen :)
    Kram!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥