lördag 5 februari 2011

Fredag kväll..

...var det igår och jag bädda ner mig tidigt...
...MIGRÄN...
FY RÖTTI för denna vidriga huvudvärk! Innan man lyckas somna ligger man där och funderar hmmm, måste jag springa på toa först å kräkas??!
Men även denna gång lyckades jag "hålla mig" och somnade efter mycke om och men....
03.22 ville Ellen något så jag var in till henne ett par gånger(jo då, körde 5min-metod!!) kände att huvudvärken inte alls var riktigt borta, i med en tablett till, suck...hoppas hoppas jag får somna om en sväng...
04.55 var det morgon enligt Ellen. Huvudvärken var nästan borta och då för att få bort det lilla sista är det enda att gå upp och igång med något. Så vi provade lite kläder från gårdagens shopping:
Har sneglat på dessa på Lindex.se sedan de ut kom och nu ÄNTLIGEN blev de mina!
>Öööö, ja just det, ELLENS menar jag såklart...;-)
Men dom är verkligen underbara, skulle helt klart kunna tänka mig ett par likadana själv....=)
Lika är det med dessa:
Leggings från Kappahl!

Mmmmm, mysig å go! Tröja från lindex. Ellen vill helst ha den på hela tiden!

Skönt med lite mer kläder i garderoben, de växer ju ur allt och tur är väl det! =)
Syns det vem det är roligast att shoppa till????

Denna klänning ska i alla fall lämnas tillbaka. Prövade den nu och den är för stor i halsen tycker jag och sedan med en sån där knäppning så att det blir bart där. Varför gör de sådan modell åt barn? De måste ju ha något under och det går då inte i detta hus. Det blir för varmt. För precis som alla andra kläder jag köper, skulle vi haft denna en helt vanlig vardag.

Ursöt klänning från Lindex.


1 kommentar:

  1. Uscha för den dumma migränen:-(
    UNDERBARA kläder!!! Vill oxå shoppa nu!
    Ha en underbar lördag!!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥