söndag 30 oktober 2011

Jag har en skatt...

...uppe på vinden.

En kväll för ett tag sedan, tog vi ner kartongen med barbie och my litle ponny.
Vilka minnen!
Små fina hemsydda klänningar, jackor och byxor. Herregud säger jag bara, så plottrigt att sy så smått! Men min mamma, hon kan hon! =)
Både jag och barnen blev helt lyriska...

 



Absolut en skatt som jag är mycket rädd om!
Vi packade ner alla grejerna igen för vi kom överens om att Ellen är för liten.
Självklart tyckte Axel också om grejerna men han ville inte leka med dem sa han. ;-)


Denna lilla docka fanns också i kartongen, så den fick vara kvar här nere och Ellen leker flitigt med henne. =)

Har du kvar några "skatter" sedan du var barn?

3 kommentarer:

  1. Mina sparade skatter är oxå barbielådor =) De finns kvar hos min mamma fortfarande o. när barnen är dit brukar de leka med småsakerna. Dockorna ratar de! Har oxå en porslinsservis men Loke är fortfarande för liten för den.

    Så kul att se dina bilder. Jag har oxå gula solstolar o. parasoll =)

    SvaraRadera
  2. Jag tog med mina ponnysar till Nemo som han tycker mycket om att kamma. :)

    Mina Barbie-dockor försvann i en flytt tyvärr. :(

    SvaraRadera
  3. Å, nu blev jag sugen på att åka hem till mamma och leta fram mina barbiedockor. My little ponny hästarna har jag redan plockat fram till stora E och när vi är hemma hos mamma leker barnen med de leksaker jag och min syster hade som små! =)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥