torsdag 13 oktober 2011

Nya scrap-hörnan och ett tips!


Förstår ni att jag hellre sitter här än att dra fram dammsugarn en kväll som denna??
Min lilla scraphörna i nya data-pysselrummet...

Måste passa på att visa hur fint man kan fixa till superduperbilliga tidskriftssamlare som dessa från IKEA. 


Är man scrappare har man alltid köpt på sig onödigt mycket mönstrade papper. Som bara ligger där hemma.. Nu för tiden tänker jag mönstrade papper så fort jag ska göra något. Som när jag för ett tag sedan köpte en "dyr" tidskriftssamlare på åhléns för 49 kr.
Då kom denna briljanta idén!! ;-)


Bara att skära och klippa till så får man den färg och form man vill ha och super enkelt att bara tejpa (med dubbelhäftande tejp såklart!) på nytt om man vill byta. =)

Såklart att jag hade velat sitta här hela kvällen men...
...nu STORTSTÄDNING då barnen är hos mormor MÅSTE jag bara passa på!!

6 kommentarer:

  1. Guuud vilken underbar hörna! Älskar all den färgen!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Så fiffigt! Får nog fixa till mig en egen liten hörna någon dag... Just nu ligger ALLA mina scrap grejer i EN stor låda... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härlig, härlig hörna!

    Den som ändå hade öga för fina saker...

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig hörna!! Kan du inte visa fler bilder på hur ni har det?

    SvaraRadera
  5. Wow! Vilken motivationshörna! Där skulle man sitta o. göra räkningarna (med ett smile då förståss) =)

    SvaraRadera
  6. Hej. Så trevligt att du tittar in. Glimret på blommorna är stickles. Oftast i bruna- eller coppartoner.Ha en fin hösthelg.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥