onsdag 12 oktober 2011

Lite scrap...

Fick härom kvällen syn på denna scrap-sida.
Gillar färgerna i den... Rött och turkost tillsammans. Suuuper-duuuper... =)



Blev faktiskt så pass inspirerad att jag tog fram förra årets höstkit från Mollys och två foton från förra hösten på Ellen.


Resultatet blev sådär måste jag ju säga men det är en sida som hon är med på och det är inte dåligt. Så otroligt många sidor som Axel har om man jämför... Men det är väl så och kommer alltid att vara kan jag tänka mig.

2 kommentarer:

  1. Det där känner man igen...Ha inte dåligt samvete,min D fick sitt första album när han var...håll i dig nu,18 år.Nu har de iallafall ett båda två och massor med kort i en stor låda.Ja du det är kanske jag som ska ha dåligt samvete? Nej,jag bestämmer mig för att inte ha det.Hälsa grattis till prinsessan hon är då för mysig! Tanten i den silvergrå volvon

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥