fredag 3 september 2010

Bingo, Blingo!!!

Det var supertrevligt! Tack alla som kom!(tror inte alla läser här men VET att åtminstonde en gör det=)) Fredrika är en toppen säljare, hon kände sig ringrostig, det var hennes första visning för blingo. Men det var absolut inget som märktes! Ooooo, vad fina kläderna var! Mycket finare i verkligheten, färgerna på hemsidan missvisar tycker jag. Ville köpa allt men var tvungen att begränsa mig...suck! Men det blev body och pantalonger från storskogen till lillstumpan. Enfärgade tröjor till pantalonger från storskogen och super snygg plych byxa till prinsen.
Kommer absolut bilder, när jag fått kläderna för de sitter garanterat bättre på mina sötisar än på blingos modeller! ;-)

2 kommentarer:

  1. O klänningen, den var läcker. Så tror jag att försäljarens dotter skulle ha uttryckt sig. Hon berättade för mig att hennes morfar hade köpt en läcker raggarbil. Vilken tjej, henne gillade vi. Vi som är 5 och 49 år.

    SvaraRadera
  2. Ja den va läcker!=) Ett superbra köp, damerna på jobbet kommer dööö av avund!=)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥