onsdag 15 september 2010

Cherry on top award!


Tusen tack snälla Karro för den fina awarden!!
Finns ju inget som slår din blogg!
Sååå glad jag blev när jag(!!?!) var en av de 5 på din lista! ♥



"När man fått denna award så hör det till att man skall berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto, och skicka vidare till 5 andra bloggar!"



*En självklar första plats har min familj ♥ vad vore jag utan er!?

*En andra sak som ligger mig varmt om hjärtat är just nu att pyssla... Mysigt med höst på det viset, alltid mer pyssel om hösten...

*Och självklart vännerna! ♥


Favorit foto är jättesvårt, har massor!!!
Men just nu ligger detta foto mig varmt om hjärtat! ♥♥




Fem bloggar som jag vill ge denna award är:

Mobykulla

Vintervägen

Linusochjag

Tigrinnan

Titti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥