onsdag 29 september 2010

Me&i!

Gårdagens party blev lyckat.=)

Anna och hennes Amanda kom som friska fläktar och riggade upp i köket. Var lite rädd att det skulle bli trångt men det gick riktigt bra.

Köpte bland annat det som jag tänkt, förutom tunikan till mig själv(den var för blek, eller jag blev för blek..)

Men måste ändå säga att just nu tror jag att Blingo ligger mig närmre hjärtat... Vet inte riktigt varför men tror ändå att jag tycker meandi borde förnya sig lite mer...

Jag tyckte att den här tunikan var jättefin i färgerna och kvalitén men....


-Öööööjjj!!! Vad jag sett mig less på dessa mönster, typ medaljonger...
Förnyelse tack!!!
Någon som har något bra tips på var man kan hitta någon snygg plyschtunika?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥