måndag 6 september 2010

Skogen!

Idag var jag så otroligt trött! Prövade att få igång mig själv med ett antal koppar kaffe, men inte då... Visste inte vad vi skulle ta oss till med, inga planer eller måsten på hela dagen. När jag fick höra att brorsan å farsan skulle ut till kojan i skogen å snickra lite så var jag snabb att säga:
-Vi kommer med fika!
Axel älskar att gå i skogen, idag var det tyvärr för blött för att gå ner till ån men en liten tur blev det i alla fall!

Hoppas Ellen kommer gilla det lika mycket när hon kan gå själv.=)
By the Way...mitt liv som blondin är nu slut, för den här gången i alla fall...;-)


Har ett antal gånger fått frågan, hur jag hinner blogga?!
Ja, vad ska jag säga? Det tar inte speciellt lång tid,
du har ju tid att gå in och läsa ;-)
Sen tycker jag att det är vansinnit kul! Var dessutom beroende av FB förut men det har jag liksom släppt nu, är bara in någongång då och då... därmed spar jag ju lite data-tid!=)
Det gäller att prioritera så att man hinner med det man tycker är kul också!

3 kommentarer:

  1. Har oxå fått den frågan... Klart att man hinner med att blogga!!! Det bästa som finns ju!!;-)
    Vilka härliga bilder!!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. snart dags att prov sova i stugan kanske... :-) så kan ni ju gå över berget till oss när vi är i vår!!! :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Klart det finns tid att blogga! Om inte annat blir man då snabbare och snabbare på tangentbordet...! :-)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥