måndag 13 september 2010

Kväll igen...

Tycker att klockan går ooootroligt fort på kvällarna!!!
Snart måste jag gå och lägga mig...men hade så gärna velat scrappa lite ikväll...
Har varit med på "scrap-bingo" hos mollysscrapbooking vilket var trevligt förutom att super klantiga jag hade skrivit två ord två gånger...orkar inte förklara hur det gick till men skit samma för jag vann ändå inte...;)

Men det tog ju lite tid, så jag passade på att kolla runt på lite scrapbloggar och fick massa inspiration!
Sen kollade jag min mail och Moster P hade mailat mig foton på mig som barn! Gissa om jag tyckte om det! Älskar att se på gamla foton!!!

Jag 13 månader gammal! =)
Ganska likt en annan familjemedlem i detta hus va???

I Lördags var vi till Borlänge.
Mamma, Ellen och jag åkte på symässa när Axel och Magnus besökte äventyrsbadet, Aqua Nova. Det var inte så mycket för mig på mässan men lite tyg lyckades jag få med mig hem i alla fall. =)

Olika randiga tyger...tänkte nog blanda dem i en klänning...eller kanske en bodysuit....?

Attans nu har klockan passerat 21.58 och jag ligger inte ännu...

3 kommentarer:

  1. Ja klockan går väldigt snabbt på kvällarna... Man vill liksom hinna lite mera...;-)
    Guuud så söt du var och är fortfarande!!!!

    Du har något att hämta på min blogg!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Du såg awarden på min blogg som var till dej? Hämta du den!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad gullig du är! ♥
    Ja, jag ska försöka hämta den =)
    KRAM

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥