onsdag 12 januari 2011

Hur ska detta gå??

Nej nej nej... Vad är det jag gör? Hela tiden, överallt, finns där frestelser...suckar när jag ser på det goda jag intar efter frukosten, jo du läste rätt efter frukosten...har mina fula ovanor...
GI-knäcket som är så gott att äta som det är, utan smör! Varför tar jag då på det???


Ja ja, det är ju bara morgon än...
...nu blir det att ta tag i resten av dagen! Nyttig ska jag vara!
Har egentligen fått massvis med inspiration från Karros blogg, mätte min "midja"(öööö var sitter den egentligen??!) härom kvällen för jag SKA också försöka(nu igen...) gå ner lite i vikt.

Bara jag kan hålla tassarna borta från denna hela dagen...

3 kommentarer:

  1. Kul att jag kan insperera någon;-) Vi mätte vår midja åvanförnavelen! Men jag vet alla dessa goda grejer överallt. Man blir helt sjuk, men tror dock inte på att heölt förbjuda sött;-)! Lite måste man ju få ge till sin kropp;-)
    GI- knäcket är bara såååååå gott!!♥

    Kram K

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ, den där kakan.. I lööööövvvv
    Krama gofisarna från moster H!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥